Natalia Nykiel w Chrzanowie.


 Wczoraj postanowiliśmy się wybrać na koncert Natalii Nykiel, artystki młodego pokolenia. 









Tramwaj lepiej wie, gdzie czas zakręca

i najkrótsza noc dłużej trwa

Wyprzedzamy fakty, daty, 

za horyzont znika co drugi takt. 

Jesteś też tak jak ja,

gotów skraść cały skarb wygrać bal

 Miniesz mnie, a oddech Twój 

mógłby mi rozwiać cały wstyd, a z nim strach ... i głód


Natalia Nykiel " Error "







Świetnie się bawiliśmy na tym koncercie. My i reszta śpiewaliśmy piosenki Natalii Nykiel razem z nią.



Teraz oddasz mi wzrok

głośny śmiech

mój niemądry sen.

Umiesz liczyć do trzech ?

To już tłok

Wykreśl proszę, Mnie. 

Natalia Nykiel " Spokój " 




Mogę przeżyć życie będąc na jego szczycie

Dostawać śniadanie do łóżka i całusa w policzek

Mogę mieć świat u stóp, ja to wiem

Mogę mieć takie życie jakie inni mają sen ...


Natalia Nykiel " Mogę Wszystko "








 Z parapetu okna patrzę w dół

Przekładam w głowie myśli, zwlekam

Nade mną  Total Błękit, a w uszach szum 

Na parapecie okna czekam

Jest bardzo ciepło, dziś 36,5

Nikt na mnie w dole tam nie czeka

Na de mną Total Błękit, a w uszach szum

Na parapecie okna zwlekam ...

Natalia Nykiel " Total Błękit " 

Komentarze

  1. Najważniejsze, że mieliście doskonałe przeżycia i świetnie się bawiliście.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że mogliście spędzić czas w tak ciekawy sposób. A i wrażenia z tego koncertu zapewne zostaną z Wami przez długi czas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Really good time to enjoy and relax....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyż to ja byłam na jakimś koncercie?
    Dobrze, że miło spędziłaś czas.
    Pozdrawiam pachnącym czerwcem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska