Afromental w Mysłowicach.

 W tą sobotę postanowiliśmy się wybrać do Mysłowic, na odbywające się w tym mieście jego dni.










Gościem na tych dniach był Afromental.







Nasze podwórka coraz mniejsze stają się

Tam słuchaliśmy drzew, 

Pluszowa bójka, wciąż nierozegrany mecz.

Cudownie brudne, ha !


Afromental " Korzenie "...






Łatwo jest chować się za jadem własnych słów

Tak by udawać samych siebie, lepsze pół

Zza zasłony twego ja

 czuję lepki zapach 

i kompleksów tępe kły

i deficyt zasad...

Afromental - " Kłam "...





Na występ tego zespołu przyszło mnóstwo ludzi. 

Komentarze

  1. Słyszałam od znajomych, którzy też tam byli, wiele pozytywnych opinii na temat tego koncertu. Cieszę się, że i Ty tam byłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiał być ciekawy koncert. Nigdy nie słyszałam tego zespołu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska