Cleo w Zabierzowie.

 W drugim dniu święta tej urokliwej gminy, wystąpiła Cleo.








Z przyjemnością słuchaliśmy jej piosenek.


Kocham, kocham Cię niezmiennie
To permanentny stan od lat
Po co mi szukać nie potrzebnie
Gdy drugie pół już mam
Kocham, kocham cię nie zmiennie
To permanentny stan od lat
Po co mi szukać nie potrzebnie
Gdy drugie pół już mam od lat...  

 Cleo - " Kocham ".



Śnie, teraz śnię
W kwiatach bzu
Chcę, tylko chcę
Twoich ust
Wysyłam sygnał w dal
Alfabet świateł tak łączy nas..."

Cleo - " Alfabet Świateł "





Na klucz zamknę dzień
Noc znowu kradnie mnie
Ten smak w ustach wiatr
Młodość tak kocha nocy ten tan

Nadnaturalni nieosiągalni Łowcy Gwiazd
Odrealnieni , w migach płomieni nocnych miast ...

Cleo - " Łowcy Gwiazd ".




Świetnie się bawiliśmy na tym koncercie. Miło było posłuchać Cleo na żywo, a nie tylko w telewizji. 

Komentarze

  1. Niespecjalnie przepadam za Cleo, ale cieszę się, że koncert Ci się podobał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaś Cleo bardzo lubię, bardzo pozytywna i sympatyczna piosenkarka... Fajne są takie koncerty, zwłaszcza gdy można z bliska obserwować znane z telewizji, czy radia osoby.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska