Nadnarwiański Park Narodowy..

 Narew to bardzo unikatowa rzeka.


Narew tworzy bardzo ciekawe zakola i jest meandrującą rzeką. Postanowiliśmy przyłączyć się do małej grupki ludzi by wraz z nimi zobaczyć meandry tej pięknej rzeki. Niestety przeprawa przez nią nastręczyła całkiem sporych trudności.

 








Ta rzeka ma swój park narodowy. Jest schronieniem dla różnych ptaków czy ryb. A nad naszymi głowami fruwały myszołowy czy rybitwy.





















Gdy szliśmy jedną z kładek, na jednej z łąk pasła się krowa, ta zielona trawa musiała jej bardzo smakować. 
















Żal nam było opuszczać ten przepiękny park narodowy. 

Komentarze

  1. Such lovely marsh!
    Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2024/01/the-beautiful-basilica-in-paray-le.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wędrówka kładkami nad Narwią to świetny sposób na bliski kontakt z naturą. W dodatku to przeprawianie się tratwami powoduje, że wycieczka jest jeszcze ciekawsza. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie byłam. Nie dziwię się jednak, że trudno było opuszczać ten piękny park.
    Pozdrawiam nadzieją na pogodny luty

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdę mówiąc nie znałam tego parku, ale z Twoich zdjęć wynika, że jest bardzo piękny.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo malownicze i piękne miejsca, wielkie przyrodnicze bogactwo świata roślin i zwierząt. Nigdy tam nie byłam, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wybrać, by obserwować ptaki - to prawdziwy ptasi raj. Kładki, przeprawy - to na pewno była ciekawa i niezapomniana wycieczka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska