Herbaciarnia Satomi w pisarzowickich ogrodach japońskich.

 W ub. tygodniu wybrałam się do Pisarzowic celem mojej podróży były tamtejsze  Ogrody Japońskie, a właściwie znajdująca się w nich Herbaciarnia Satomi. 




Herbaciarnia jest ukryta za kwitnącymi rododendronami. Prowadzi  do niej oszałamiający zapach azalii japońskich. 







Moją uwagę przykuła niewielka wystawa poświęcona kulturze japońskiej. Przede wszystkim były tam różne dzbanuszki maleńkie filiżanki do picia herbaty. Zafascynowana tą wystawą przystanęłam na chwileczkę by się jej dobrze przyjrzeć. 







Usiadłam na kawiarnianym tarasie i podziwiałam ten  ogród  w pełnej krasie, przy okazji czekając na pyszną japońską herbatkę. 






Takie ogrody zawsze mnie fascynowały, więc na pewno do niego jeszcze wrócę. 

Komentarze

  1. Widzę, że też odwiedziłaś w tym roku Ogród japoński w Pisarzowicach. To miejsce ma swój niepowtarzalny urok. Tym razem nie odwiedziłam herbaciarni ponieważ w innym miejscu byłam na kawie i pysznym ciastku.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed chwilą czytałam o tym ogrodzie u Lucji - Marii, która pokazała go od strony przyrodniczej, więc pięknie się uzupełniłyście. Bardzo mi się podoba ta japońska wystawka, herbaciarnia jest naprawdę urocza. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj już czerwcowo
    Odwiedziłaś kolejne piękne miejsce.
    Mam tylko prośbę. Ta zielone czcionka na tym tle jest dla mnie mało widoczna. Muszę podświetlać tekst. Przepraszam za tą uwagę...
    Pozdrawiam jeszcze majowymi wspomnieniami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska