Festiwal Biżuterii i Bursztynu w Sopocie.

 Część tego obecnego " długiego " weekendu spędziliśmy nad morzem. Pierwsze kroki skierowaliśmy do Sopotu. To tu odbywa się " festiwal " biżuterii i bursztynu. 


Spacerowaliśmy wśród tej pięknej biżuterii, zachwycając się kunsztem jej wykonania. 





Kolczyki, pierścionki, bransoletki, wszystko miało wpleciony bursztyn. Mówią na ten kruszec " morskie " złoto coś w tym jest. Każda z nas kobiet ma w swoich szkatułkach coś z bursztynem. 







 Bursztyn mieni się różnoraką barwą. Jest nie tylko w takim kolorze w jakim go najczęściej znamy, najrzadziej spotykany jest właśnie kolor niebieski, jest też w kolorze zielonym o czym nie miałam pojęcia. 






Pierwszy raz się spotkałam z festiwalem związanym typowo z biżuterią i bursztynem. 





To było przyjemne popołudnie. 

Komentarze

  1. Jestem zachwycona biżuterią z bursztynu. Dobrze, że mnie tam nie było. Nie mogłabym się oprzeć tym wspaniałościom.
    Piękna relacja i zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. There is some gorgeous jewelry there!
    Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2024/04/too-funny-not-to-share.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, mnie oczarowały grube bransolety ze zdjęcia 7 od dołu, są przepiękne, no i wisiorki srebro z bursztynem tez cudne. Poza tym człowiek jak sroka, chciałby mieć a później nie nosi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne wyroby. Bursztyn jest jednak uniwersalnym materiałem na biżuterię. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj słonecznie
    Piękna biżuteria. Zatęskniła za bursztynową bransoletką.
    Pozdrawiam zapachem kremowych kwiatów czarnego bzu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska