Ogrody z Czeskiego Krumlova.

 Zwiedzając Czechy zawitaliśmy do Czeskiego Krumlova. Nad tym miastem góruje ogromne zamczysko. Do zamczyska przylegają ogrody, a właściwie to jest park w stylu francuskim. 




My byliśmy w maju, gdy kwitły majowe kwiaty np. tulipany. 





Spacerując tymi ogrodami mijamy letni pałacyk W którym właściciele wraz z gośćmi odpoczywali, oglądali przedstawienia, jednym słowem świetnie się bawili.  Na końcu tego ogrodu jest rozległy staw. 





To co pokazałam to tylko urywek tego unikatowego ogrodu. 




Warto wybrać się do Czeskiego Krumlova, choćby tylko po to, żeby pospacerować po pałacowych ogrodach.  To nie koniec o Czeskim Krumlovie, bo w opracowaniu jest jeszcze post o górującym nad tym miastem zamkiem i o samym miasteczku. 

Komentarze

  1. Nigdy tam nie byłam, chociaż wiele słyszałam o tym zamku a jego sylwetkę znam ze zdjęć. Ogród wygląda bardzo zachęcająco, będę czekać na ciąg dalszy relacji. Dodam jeszcze że z jakiegoś powodu nie mogę czytać Twoich postów na telefonie bo cały ekran zasłania informacja o ciasteczkach. Kiedy klikam "rozumiem" pokazuje się drugi panel informacyjny tym razem na białym tle a później cała historia się powtarza, więc mogę je czytać jedynie na laptopie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie parki... spacer musiał minąć wspaniale.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    Tam jeszcze nie dotarłam. Ale to miasteczko jest na pierwszym miejscu czeskich miejsc, które chciałabym zobaczyć
    Pozdrawiam z krainy deszczowców, wierząc że woda do nas nie dojdzie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska