Warszawskie kamieniczki.

To była gorąca sierpniowa sobota. Wychodzimy z hotelu wczesnym rankiem, mamy zamiar pospacerować i  poprzyglądać się pięknym kamieniczkom na warszawskiej starówce. 





Spacerując po Warszawie, z zaciekawieniem patrzyliśmy na te pięknie odbudowane budowle. 







Gdy przyjechaliśmy na plac zamkowy nie było "żywej " duszy, może dlatego, że to była wczesna pora. 





 Niektóre z nich miały ciekawe mozaiki między oknami. 










Te kamieniczki są unikatowe, tylko w pokazaniu ich w całej okazałości przeszkadzały porozkładane kawiarniane parasole. 

Komentarze

  1. Ja też jestem zachwycona warszawskimi kamieniczkami. Spacer po Starówce to niemała gratka dla wielbicieli architektury. Tak strasznie zniszczone miasto odrodziło się niczym Feniks z gruzu i popiołu. Uważam, że Warszawa jest jednym z piękniejszych miast w Europie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Lubię Warszawę i jej magiczne miejsca, które wiele razy zwiedzałem.
    Cały czas odkrywałem coś nowego.
    Jednak nie chciałbym w niej zamieszkać, to miasto rodzinne mojego ojca.
    Pozdrawiam i zpraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako rodowita Warszawianka która na dodatek całe życie mieszka w Warszawie ....kocham to miasto miłością niesamowitą:-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska