Mosty w Stańczykach.

 Mosty te wyglądają jak rzymskie akwedukty. 





Mosty mają w sobie coś z akweduktów. Są najwyższymi konstrukcjami w Polsce. Gdy się na nie patrzy faktycznie przypominają Akwedukty. 








Tory znajdujące się na tych mostach, posłużyły do przewożenia materiałów budowlanych potrzebnych do budowy Wilczego Szańca. 









Chciano w ten sposób połączyć jedną miejscowość z drugą. U stóp tych akweduktów płynie niewielka rzeczka Błodzianka. Kolejowe akwedukty miały połączyć mazurskie miasta z Wilnem. 







Z daleka wyglądają zjawiskowo, dwa kamienne mosty na tle małej dolinki. 





To dwa unikaty, które odcinają się na tle soczystej zieleni. 

Komentarze

  1. A very impressive bridge. It's obviously been there a long time - some of the greenery will soon overtake it!
    Thank you for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2023/11/a-few-sights-from-brussels.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Stańczykach. Podziwiałam te wiadukty. Zrobiły na mnie ogromne wrażenie.
    Miłego Adwentu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe akwedukty. Nie miałam okazji zobaczyć ich osobiście, dlatego z przyjemnością obejrzałam Twoje zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great photos! The aqueducts are magnificent impressive buildings.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska