Obwieszczenia z Muzeum Powstania Warszawskiego.

 


Zwiedzając Warszawę zawitaliśmy do Muzeum Powstania Warszawskiego.  











Zaciekawiła nas jedna z wystaw w tym muzeum. Wystawa ta przedstawiała warszawskie obwieszczenia z okresu II wojny światowej. 




Moim skromnym zdaniem to nie jest miejsce dla małych dzieci, które po wyjściu z tego muzeum nic nie zrozumieją.  Tu powinny przyjść nastolatki. Niestety widziałam rodziców z małymi dziećmi. Co jest jednym wielkim nieporozumieniem. Mną to miejsce wstrząsnęło, moim mężem także. 







Pokazywano tutaj nie tylko same obwieszczenia, ale także proces ich drukowania, a także to jak je rozwożono. 




To nie tylko obwieszczenia czy odezwy, to także swego rodzaju ulotki, które były rozrzucane z  samolotów. Ciekawa wystawa ucząca naszej historii. 

Komentarze

  1. This would indeed be fascinating.
    Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2024/02/meet-forrest.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa podróż w czasie, naprawdę dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  3. I agree, definitely not a place for small children. Interesting place though. You could spend hours reading!

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat Powstania Warszawskiego zawsze mnie przygnębia...
    Ale miejsce ciekawe
    Pozdrawiam jak zawsze serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w tym muzeum. Długo pamiętam tę wizytę. Miałam wrażenie, że uczestniczę w Powstaniu Warszawskim.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwiedzenie tego muzeum jest jednym z moich marzeń

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska