Oskar Cyms na Dniach Trzebini.


 Oskar Cyms, to artysta młodego pokolenia, taki idol nastolatek. 








Dajesz mi to, co najcenniejsze
Zorzę w letnie dni, potem znów
Ciszą z tobą wypełnia przestrzeń
Bo gdy jesteś niepotrzebne
Mi nic więcej bym mógł zgubić się jeszcze raz
Gdzieś na końcu drogi twój ślad.





Po raz pierwszy usłyszałam tego artystę będąc w Krakowie na koncercie zorganizowanym przez RMF FM. To wtedy też postanowiłam jeżeli będzie tylko możliwość usłyszenia go to na taki koncert pójdę. Nie spodziewałam się, że będzie niedaleko miejsca w którym mieszkam. 



Będzie Lepiej
Już nie wracać do tych miejsc
To czemu nie śpię?
Czemu nie śpię?

Czasem jeszcze
Nadal nie wiem, jak posklejać swoje serce
Wróć, bo tęsknię




Bez słów możesz zamknąć drzwi

i za nim odejdziesz nie chcę więcej, proszę wyjdź

Od tak jak tamten dzień Ty Mi

Choć nie mam 

Świetnie się bawiłam na tym koncercie. 



Komentarze

  1. Thank you for joining us this week at http://image-in-ing.blogspot.com/2024/06/the-lords-new-church.html!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale pierwszy raz o nim słyszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino, ja go kojarzę z Krakowa z koncertu organizowanego przez RMF 11 listopada. Tam zawsze są młodzi artyści promowani przez tą stację. Ja i mój mąż co roku jeździmy na ten koncert. Znajdziesz informację o tym koncercie na stronce RMF-u. Polecam.

      Usuń
  3. Witaj jeszcze czerwcowo
    Podobnie jak Karolinka dopiero dzisiaj o nim się dowiedziałam. Również o nim jeszcze poczytam więcej
    Pozdrawiam końcówką półrocza

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska