"Tajemnicze" ścieżki w pisarzowickich ogrodach.

Coś mnie ciągnęło do Pisarzowic. W tych ogrodach jest jakaś " tajemnica ". Te ogrody przyciągają jak magnes. 





Jak magnes przyciągały nas wijące się wśród różaneczników pokryte korą ścieżki. Wyglądały bardzo tajemniczo. 






Te tajemnicze ścieżki przechodziły przez mostki pod którymi płynęła woda. 






Przysiadłam na brzegu jednej ławeczek stojących przy ścieżce, i przyglądałam się rosnącym za ławeczką różanecznikom. 






Te ścieżki mają coś z magii, bo kiedy już myślę , że się skończyła ona ciągnie się dalej. 







Taki spacer to była miła odskocznia od problemów dnia codziennego. Z relaksowana i odprężona wróciłam do domu. 

Komentarze

  1. Pięknie! Ile kwiatów! Uwielbiam wszelkie ogrody do zwiedzania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogród pisarzowicki jest bardzo piękny. szkoda, że trzeba czekać do wiosny aby go odwiedzić.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś niezbyt lubiłam różaneczniki i azalie bo wydawały mi się zbyt sztywne i bardzo oficjalne a ja wolałam kwiaty bardziej rozpierzchłe i niezobowiązujące. Teraz zwracam uwagę na ich niezwykłą delikatność, wdzięk i subtelność, chwała naturze, że jest tak różnorodna i tak wiele ma nam do zaoferowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj uciekającą letnią chwilą
    I mnie te ścieżki by przyciągnęły. Chętnie przysiadłabym również na takiej ławeczce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tłumacz

Popularny post


Moja Polska